pl
plen

czytaj więcej

REGULAMIN

Regulamin najmu apartamentów HARMONY APARTMENTS.

§ 1.
WARUNKI OGÓLNE
Niniejszy regulamin określa warunki zgodnie, z którymi można dokonać rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych w ofercie Harmony Apartments. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Zawarta umowa obejmuje jedynie krótkotrwały wynajem apartamentu – bez wyżywienia i dojazdu. Harmony Apartments zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia rezerwacji oraz anulowania rezerwacji wcześniej dokonanej bez podawania przyczyny. W przypadku anulowania rezerwacji przez Harmony Apartments kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi.

§ 2.
REZERWACJA
Rezerwacji apartamentu można dokonać w następujący sposób:
- System rezerwacji on-line na stronie internetowej www.harmony-apartments.pl
- Telefonicznie pod numerem telefonu: +48 502 621 872
- Poprzez wysłanie zapytania na adres e-mail: sopotharmony@gmail.com
- Poprzez popularne portale rezerwacyjne (booking.com, AirBnB, Expedia, e-holiday, Hotels.com i inne) na zasadach określonych przez dany portal.

Dokonując rezerwacji Klient zobowiązany jest podać następujące dane:
- Data rozpoczęcia i zakończenia rezerwacji
- Nazwa apartamentu będącego przedmiotem rezerwacji
- Ilość osób które zostaną zameldowane w apartamencie
- Imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji
- Adres zamieszkania osoby dokonującej rezerwacji
- Numer telefonu oraz adres e-mail osoby dokonującej rezerwacji
Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje na podany adres e-mail „potwierdzenie wstępnej rezerwacji” wybranego apartamentu wraz z przedstawieniem całkowitych kosztów rezerwacji.
Brak opłacenia rezerwacji w wyznaczonym terminie 2 dni oznacza odstąpienie od umowy oraz automatyczne anulowanie rezerwacji.
Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Harmony Apartments. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.

§ 3.
RODZAJE REZERWACJI
Oferujemy jeden rodzaj rezerwacji tj. - „OFERTA BEZZWROTNA” – Jest to oferta bez możliwości bezpłatnego odwołania, anulowania.
Odwołanie rezerwacji przez Klienta w dowolnym terminie, skutkuje obciążeniem kosztami odwołania rezerwacji w wysokości 100 % wartości rezerwacji.
W przypadku rezerwacji Klient zobowiązany jest do dokonania przedpłaty zaliczki w wysokości 100% wartości rezerwacji w celu jej potwierdzenia.

§ 4.
PŁATNOŚCI
W celu potwierdzenia rezerwacji i opłacenia pobytu Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
Płatność przelewem na konto:
Numer konta: PL 97 1240 5211 1111 0000 4927 1162 Bank PEKAO S.A.
SWIFT/BIC: PKO PPLPW
Dane do przelewu:
Maciej Citko, Al. Niepodległości 737 A, Sopot
Płatność on-line za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl
Serwis Przelewy24.pl umożliwia realizację płatności za pomocą karty kredytowej lub przelewu internetowego. Decydując się na tę opcję płatności Klient zostanie automatycznie przekierowany do systemu Przelewy24.pl. W kolejnych krokach klient zostanie poproszony do wyboru swojego banku lub karty kredytowej a następnie przekierowany na stronę swojego banku w celu ukończenia płatności.
Szczegółowe informacje o płatnościach za pośrednictwem Przelewy24.pl znajdziesz w regulaminie pod adresem: https://www.przelewy24.pl/regulamin .
Płatność on-line za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal.
Wybierając tę opcję płatności klient zostanie automatycznie przekierowany na stronę serwisu PayPal. Płatność można zrealizować logując się na swoje konto PayPal lub podając dane karty płatniczej sygnowanej logiem Visa, MasterCard, Maestro, Discover lub American Express.
Szczegółowe informacje o płatnościach za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPal znajdziesz w regulaminie pod adresem: https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/ua/useragreement-full?locale.x=pl_PL

Dodatkowe płatności dokonywane (gotówką) na miejscu przy odbiorze kluczy:
- 500,00 PLN kaucja zwrotna celem zabezpieczenia ewentualnych szkód

§ 5.
ANULOWANIE, ZMIANA REZERWACJI
Anulowanie rezerwacji zostało szczegółowo opisane w § 3.
Zmiana rezerwacji możliwa jest jedynie za zgodą Harmony Apartments.
Harmony Apartments zastrzega sobie prawo do odmowy bezpłatnego skrócenia pobytu przez Gościa. W przypadku skrócenia pobytu Klient zobowiązany jest do pokrycia 100% kosztów noclegów, z których zrezygnował.
Ewentualne zmiany powinny być zgłaszane telefonicznie 502 621 872 lub mailowo na adres: sopotharmony@gmail.com. W przypadku rezygnacji z rezerwacji z powodu braku możliwości dokonania zmian i jednoznacznym z tym odstąpieniem od umowy, odwołanie rezerwacji realizowane jest zgodnie z zasadami opisanymi w § 3.


§ 6.
PRZYJAZD, ZAMELDOWANIE, WYMELDOWANIE
Apartamenty wynajmowane są na doby.
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 16.00 i kończy o godzinie 11.00 następnego dnia.
Zameldowanie możliwe jest w godzinach: 16.00 – 20.00 po wcześniejszym umówieniu konkretnej godziny zameldowania.
Klient każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania personelu najpóźniej na jeden dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie przyjazdu i odbioru kluczy do apartamentu.
W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę Klient zobowiązany jest do natychmiastowego kontaktu z personelem Harmony Apartments.
Klient w trakcie zameldowania zobowiązany jest do okazania ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport) oraz do uiszczenia należności w gotówce.
Personel Harmony Apartments ma prawo do odmowy wydania kluczy do apartamentu jeżeli gość:
- nie posiada ważnego dokumentu tożsamości
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- zachowuje się agresywnie
- nie posiada środków finansowych w gotówce celem pobrania opłaty 150,00 PLN za obsługę pobytu, opłaty klimatycznej 4,50 x liczba dni x liczba osób oraz kaucji zwrotnej w kwocie 500,00 PLN.
Wymeldowanie odbywa się od godziny 8.00 do godziny 11.00. Godzina wymeldowania ustalana jest indywidualnie z klientem telefonicznie.
Wymeldowanie z apartamentu po godzinie 11.00 bez wcześniejszego ustalenia z personelem Harmony Apartments traktowany będzie jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę i liczony według cen obowiązujących w danym dniu (bez uwzględnienia cen promocyjnych).
Wcześniejsze zameldowanie, późniejsze wymeldowanie lub przedłużenie pobytu należy zgłosić personelowi Harmony Apartments minimum na jeden dzień wcześniej. Prośby Klienta będą realizowane w zależności od dostępności apartamentów w danym terminie.


§ 7.
APARTAMENT ZASTĘPCZY
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności oraz niezależnych od Harmony Apartments, których skutków nie można natychmiast zlikwidować, Harmony Apartments zobowiązuje się do udostępnienia innego apartamentu o tym samym lub wyższym standardzie niż pierwotnie zarezerwowany apartament.
W przypadku braku wolnego apartamentu zastępczego Harmony Apartments ma prawo anulować rezerwacje. W takim przypadku kwoty wpłacone przez Klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potrąceniem kwot należnych za usługi już wykonane.

§ 8.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Klient zobowiązany jest do utrzymania lokalu w należytym stanie, przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowania ciszy nocnej w godzinach 22.00 – 6.00, użytkowania apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, wyłącznie w celu związanym z pobytem turystyczno-wypoczynkowym lub podróżą służbową.
Palenie papierosów i wszelkich innych wyrobów tytoniowych jest zabronione w apartamentach, na balkonach jak i na terenie całego obiektu. Klient niestosujący się do zakazu za każdym razem zobowiązuje się do zapłaty kary w wysokości 500,00 PLN na poczet odświeżenia pomieszczeń, sprzętu, pranie zasłon, firan itp.
Palenie dozwolone jest jedynie w jednym przeznaczonym do tego miejscu na dziedzińcu obiektu.
Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez towarzyskich w apartamencie i na terenie całego obiektu jest niedozwolone. W przypadku złamania zakazu organizacji imprez Klient zobowiązany jest do zapłaty kary w wysokości 500,00 PLN.
Ilość osób przebywających w apartamencie nie może być wyższa niż ta określona podczas rezerwacji pobytu (maksymalnie 6 osób). W przypadku niedotrzymania umowy w tym zakresie Klient zobowiązany jest do zapłaty kary w wysokości 500 PLN.
W przypadku stwierdzenia braków w wyposażeniu apartamentu lub uszkodzenia wyposażenia Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego personelowi Harmony Apartments.
Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone w apartamencie oraz na terenie całego obiektu.
Klient zobowiązany jest każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz.
Harmony Apartments nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.
Harmony Apartments nie ponosi odpowiedzialności za auta pozostawione na wyznaczonych miejscach parkingowych w garażu podziemnym i na dziedzińcu obiektu.
W przypadku zgubienia przez Klienta kluczy do apartamentu, Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 500 PLN za wymianę zamków oraz breloków wejściowych do budynku.
W przypadku zgubienia lub uszkodzenia pilota do bram wjazdowych Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości 500 PLN za zakup nowego pilota, dorobienie kluczy i breloków wejściowych.
Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu. Do obowiązków gościa należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
Kaucja 500 PLN zostanie zwrócona w dniu wyjazdu po sprawdzeniu apartamentu.
W sprawach nieobjętych treścią niniejszego regulaminu obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

§ 9.
ZWIERZĘTA
Zwierzęta w naszych obiektach mogą przebywać jedynie po uzyskaniu wcześniejszej zgody Harmony Apartments i uiszczeniu umówionej opłaty.

§ 10.
OPŁATY DODATKOWE
Dodatkowe płatności dokonywane (gotówką) na miejscu przy odbiorze kluczy:

- 500,00 PLN kaucja zwrotna celem zabezpieczenia ewentualnych szkód